Shampions taste
Semințe Shampion
Photo credit: Daniel Botea

Pe frigul ăsta îmi e așa un dor de vară…

Și mai mult decât de vară, îmi e dor de vacanțele de vară de când eram mică.

Îmi amintesc și acum ce vibe aveam în fiecare zi când ieșeam pe afară cu prietena mea cea mai bună și mergeam la magazin să ne luăm ceva snacksuri. Semințele nu lipseau absolut niciodată.

Am încercat cam de toate: de floarea soarelui, de dovleac, cu sare, fără sare, dar ceea ce mi-a dat lumea peste cap a fost apariția de semințe albe cu paprika.

Le-am descoperit la Shampion și îmi plac inclusiv acum, după aproape 10 ani.

Îmi amintesc perfect momentul în care le-am văzut for the first time: era luna mai și eu eram prin liceu, m-am dus la o prietenă acasă la o seară care se anunța a fi chill și s-a transformat într-un party.

Erau pe masă și eram ”Astea sunt semințe cu paprika? OMG, vreau și eu”

Toată vara aceea a fost plină de semințe cu paprika și de cornetele aferente.

Acum, că stau să mă uit în urmă, cumva acesta este ”gustul liceului”.

Cel mai mult îmi place să mă bucur de ele alături de o bere bună, deși nu e foarte lady-like, însă faptul asocierea este mai bună cu berea, nu m-a oprit niciodată din a le mânca în orice alt context: suc, vin sau orice altceva aș fi băut.

Shampion și-a deschis porțile în Bulgaria în 2008, dar a ajuns să se dezvolte și să își facă brandul cunoscut și în împrejurimi.

Mai nou, activitatea din România este desfășurată chiar din Craiova, având chiar un depozit propriu de semințe din 2021.

Povestea a inceput cu un Daewoo Tico si o Dacia papuc pentruaprovizionare si livrare, cu o strandere de mana cat 1000 de cuvinte, cu o intelegere intr-o seara dupa o discutie, cu 2 oamenimotivati sa aiba succes si sa aduca oamenilor gustul proaspatprajit al copilariei.

Pornid la drum cu doar 2 sortimente de seminte negre cu sare sifara sare la un gramaj de 50g, ulterior de-a lungul anilor au ajunsla un numar de 20 de produse, toate in egala masura de gustoasesi cu acelasi gust proaspat prajit. Astfel echipa firmei încearcămereu sa inteleaga nevoile clientilor sai si sa priveasca situatiadin punctul de vedere al acestora.

Tu ce snack alegi la întâlnirile cu prietenii?